Her søker du om plass

Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen til å søke barnehageplass hos oss! Vi tilbyr fleksible ordninger med hele og delte plasser. Pris og øvrige retningslinjer er de samme som i Strand kommune.

Søknad om barnehageplass: De private og kommunale barnehagene i Strand Kommune har felles barnehageopptak. Søknad om barnehageplass skjer via oppvekstportalen ved Strand Kommunes hjemmeside.

Endringsmelding: Har du plass i Barnas Kulturhage men ønsker å øke eller redusere antall dager i barnehagen eller endre barnets fridag må du søke om dette innen 15.02.2021. Dette gjøres på endringsmelding i oppvekstportalen.

NB! søknadsfrist til hovedopptaket 15.02.2024

Vi er behjelpelige ved spørsmå eller behov for hjelp/veildening. Ta gjerne kontakt på telefon 51 74 11 60 eller mail post@barnas-kulturhage.no.

Velkommen til oss!