Ledige stillinger

2 stk.  100% stilling fast stilling som Barnehagelærer

En av disse stillingene er ledige fra 01.03.2022

Den andre stillingen er fra 15.08.2022

Ved intern ansettelse i fast stilling vil vi ha behov for 100% vikariat fra 01.03.22 - 14.08.22

1 stk. 100% stilling som assistent/ fagarbeider. Ledig fra 15.08.2022

Tilkallingsvikarer ved sykdom.

Vi søker engasjerte medarbeidere som liker å være i lek og aktiviteter med barna og som ønsker å være med å skape gode minner og fine opplevelser sammen med dem. Voksne som gir av seg selv, ser muligheter og bidrar til et positivt klima både for barn og voksne. Vi ser etter medarbeidere som ønsker å være med å formidle vårt verdisyn og som har gode samarbeidsevner.

Våre medarbeidere må ha et brennende hjerte for barna hvor den autoritative voksenrollen ligger til grunn for arbeidet. Alle barn skal bli møtt av trygge og varme voksne som ser enkeltbarnet og barnegruppen. Våre fokusområder kan du lese mer om i virksomhetsplanen og arbeidsplanen jf. venstremenyen på hjemmesiden vår.

For stillingene som barnehagelærer er du en viktig brikke i det å være med og videreutvikle barnehagens faglige kompetanse, veilede dine medarbeidere og aktivt bidra til et positivt holdningsskapende arbeid. Gode samarbeidsevner og lederegenskaper er viktig i tillegg til planarbeid og gjennomføring av planer. Det å legge til rette for et godt læringsmiljø, se enkeltbarnet i barnegruppen og organisere / legge til rette for både individuelle behov og gruppens behov er viktige egenskaper vi ser etter her.

Barnas Kulturhage eies og drives av Strand Pinsemenighet Klippen. Barnehagen har utvidet kristen formålsparagraf, og søker medarbeidere som deler vårt verdisyn. Den som ansettes må arbeide i forhold til barnehagens vedtekter, instrukser og mål. Søker må ved en eventuell ansettelse levere gyldig vandelsattest og skrive under på taushetsplikt.

Barnehagen har et Ryfylketun med hovedhus, løe og snekkerbod (gård i miniatyr, men som er stort nok til å huse kanin, høner og større dyr som lam og hest i perioder). Alle avdelingene har sine uker der de legger opp opplegget sitt rundt «livet i tunet».

Spørsmål om stillingene kan rettes til Liv Marit Barka på tlf: 92 08 96 85

Søknadsfrist: innen 03.01.2022

Søknad med CV sendes til:

Barnas Kulturhage : post@barnas-kulturhage.no