Ledig stilling:

Ledig stilling i Barnas Kulturhage

ER DU VÅR NYE MEDARBEIDER?

2. gangs utlysing

Barnehagelærer:

Vikariat som kan bli fast stilling: 100% barnehagelærer fra 15.08.2024 - 14.08.2025

Vikariat barnehagelærer fra 15.08.2024 – 14.08.2025

Tilkallingsvikarer ved sykdom

Vi søker engasjerte medarbeidere med et brennende hjerte for barna. Den autoritative voksenrollen skal ligge til grunn for arbeidet. Alle barn skal møtes av trygge og varme voksne som ser enkeltbarnet og barnegruppen. Alle ansatte skal være med og arbeide i forhold til våre fokusområder. Disse kan du lese mer om i virksomhetsplanen og arbeidsplanen jf. hjemmesiden https://barnaskulturhage.barnehage.no/

Andre ønskede egenskaper:

• Positiv innstilling
  • Løsningsorientert og målrettet arbeid med fokus på barnas beste
  • Takle godt hektiske hverdager
  • Engasjert
  • Gode samarbeidsevner
  • God til å kommunisere med mennesker
  • Er konfliktløsende
  • God struktur og organisering
  • Bidrar til et godt inkluderende felleskap både mellom barn, barn – voksen og voksne -voksen.
  • Er en lekende vokksen som liker å være i lek og aktivitet med barna.

For stillingene som barnehagelærer er du en viktig brikke i det å være med og videreutvikle barnehagens faglige kompetanse, veilede dine medarbeidere og aktivt bidra til et positivt holdningsskapende arbeid. Gode samarbeidsevner og lederegenskaper er viktig i tillegg til planarbeid og gjennomføring av planer. Det å legge til rette for et godt læringsmiljø, se enkeltbarnet i barnegruppen og organisere / legge til rette for både individuelle behov og gruppens behov er viktige egenskaper vi ser etter i tillegg til det som allerede er nevnt ovenfor.

Barnehagen har et Ryfylketun med hovedhus, løe og snekkerbod. Dette er en gård i miniatyr, men som er stor nok til å huse kaniner og høner, og større dyr som lam og hest i perioder.

Barnas Kulturhage eies og drives av Strand Pinsemenighet Klippen. Barnehagen har utvidet kristen formålsparagraf, og søker medarbeidere som deler vårt verdigrunnlag. Den som ansettes må arbeide i henhold til barnehagens vedtekter, instrukser og mål. Søker må ved en ansettelse levere gyldig politiattest og skrive under på taushetsplikt.

Spørsmål om stillingene kan rettes til Liv Marit Barka på tlf: 92 08 96 85

Søknadsfrist: 25.03.2024

Søknad med CV sendes til:

Barnas Kulturhage : post@barnas-kulturhage.no