Våre interne samarbeidspartnere

Strand Pinsemenighet Klippen
Vår visjon er at vi vil gjøre Jesus synlig. Vi vil se vekst. Veksten kommer ved engarsjement. Engarsjement for Gud, mennsker og for nærmiljøet. Klippen har møter hver søndag kl 11, samt ulike opplegg for alle aldrer. Hjertelig velkommen!

Mer informasjon om vårt arbeid og ulike tilbud finner du på vår hjemmeside

KF-Skolen
Vurderer dere kristen friskole? Da kan kanskje KF-skolen være noe for dere! KF-Skolen startet opp i august 2016, og er en offentlig godkjent friskole. Skolen eies av Strand Pinsemenighet Klippen og Normisjonen Rogaland. Skolen har nye lokaler og en kjekk skolegård med mulighet for ulike aktiviteter.

Se skolens hjemmeside for mer informasjon og for å søke om skoleplass.

Klippens Fritids Klubb (SFO)
KFK er et tilrettelagt aktivitetstilbud for barn i alderen 6-10 år (1 - 4 klasse). Vi holder åpent hver ukedag fra kl 06:30-16:45.

KFK eies og drives av menigheten Klippen. KFK er et skole - fritids- tilbud med en utvidet kristen formålsparagraf. Vi har hovedbase i kjelleren på Klippen sitt menighetsbygg, der vi har gymsal med klatrevegg. I tillegg disponerer vi kafe og hovedsal i etasjen over. Ryfylketunet med et eget miniatyrhus til innelek, tun til utelek og smådyr i stallen, disponerer vi innimellom. Vi har stort uteområde med fotballbane, klatrestativ, zipline og grøntområder.

Mandag og torsdag serverer vi varm mat, de andre dagene smøremåltid. Ellers har vi tilbud om basseng, turgrupper og kor.

Se hjemmesiden for mer informasjon.